.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار آيت الله خزعلي با پسرش در زندان

مهدي خزعلي فرزند آست الله ابوالقاسم خزعلي برخلاف پدرش پس از حوادث انتخابات خرداد 88 از منتقدين جدي محمود احمدي نژاد بود و در سه سال گذشته نيز چندين بار به اتهام اقدام بر عليه امنيت ملي و تشويش اذهان عمومي دستگير و روانه بازداشتگاه شده است.

روز گذشته انتخاب نوشت آيت الله ابوالقاسم خزعلي به همراه همسرش، با فرزند خود مهدي خزعلي در زندان اوين ديدار کرد.در اين ديدار حضوري که روز گذشته پس از درخواست آيت الله خزعلي براي ديدار فرزندش انجام شد و بيش از دو ساعت به طول انجاميد، مادر و خواهر مهدي خزعلي هم حضور داشتند.

اين سايت به نقل از بازتاب نوشت: ملاقات حضوري با مهدي خزعلي در حالي انجام شد که همسر و دختران وي با اين زنداني ملاقات حضوري نداشته اند.چندي پيش، برخي رسانه‌ها نوشته بودند: پدر اين زنداني گفته که با پسرش هيچ ارتباطي ندارد و او را منحرف مي‌داند.

اين رسانه‌ها به نقل از آيت الله خزعلي نوشته بودند:چند‌ وقت پيش، آمد اينجا و بيرونش کردم. به خانم هم گفتم جواب سلامش را ندهيد. وقتي در صداي آمريکا صحبت کرد، گفتم از خان من برو بيرون. رفت و ديگر نمي‌آيد. منحرف است و من هم کنارش زدم. دعا مي‌کنم هدايت شود. امام هادي(ع) مگر ازسلال پاک نبي(ص) نبود، پسرش جعفر کذاب از کار درآمد. مگر نوح(ع) پاک نبود؟ پسرش آن‌طور از کار در آمد. نه من بالاتر از آن ذوات مقدس هستم و نه لزوماً پسرم بدتر از فرزندان آنها، با اين همه الان ديگر هيچ ارتباطي با او ندارم.چند روز نيز برخي سايت‌هاي خبري نوشته بودند که اين عضو سابق شوراي نگهبان درخواست ملاقات خود با پسرش را به مقمامات مسئول ارائه کرده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.